Vad händer idag efter jobb?

Vad händer en sådan här dag i mitt liv?
Faktiskt ingenting speciellt, inte något som är planerat i alla fall.

Ikväll ska en gammal barndomsfamilj komma till oss i vår sommarstuga, och äta middag med oss. Som det ser ut just nu kommer det att bli tacos och tortillas, men efterrätten är fortfarande obestämd.
Först hade vi tänkt ha äppelpaj, men kan ni gissa hur äpplena såg ut igår när mamma plocka fram dem? Jo, de möte oss nästan i hallen. De hade möglat, och verkade inte alls må bra.
Så nu är den stora frågan vad vi ska ha till efterrätt, men det kommer vi nog på något, det brukar vi göra.

Ja, förutom våra gäster kommer även min älskling, som jag sedan ska sova hos, medan han är och jobbar.
Ska försöka att uppdatera min bilddagbok så att man får upp lite bilder sedan semestern.
Nä, det ska bli en skön helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0