*Suck!*

Idag börjar som sagt Malmöfestivalen, och det är med förtjusning och lite sorg, som jag ser fram emot det...
Min älskling har ju jobbat(och jobbar fortfarande) på Skånemejerierna, men nu när Malmöfestivalen börjar ska han jobba både på festivalen(som trafikvakt), och på Skånemejerierna...
Det  är skitkul att det går bra för honom, men på cirka en och en halv vecka(som det ser ut nu) kommer vi inte kunna träffas överhuvudtaget(men vem vet...).
Det känns lite tråkigt, eftersom han kommer jobba från typ sex på morgonen till ett på natten, så frågan är ju egentligen om jag vill träffa honom. En person som inte får sova, kan bli ganska lättretlig, och hur kul är det?
Jag kommer att sakna honom jättemycket, men det är bara att bita ihop.

Sedan finns det ju en liten rädsla att han ska börja jobba som han gjorde innan... Då jobbade han nästan tjugofyra timmar dygnet runt, och så vill jag inte ha det, för, för mig är inte pengar allt, utan jag värdesätter tiden och omtanken jag får med min älskling.
Hans förra förhållanden kraschade till viss del för att han jobbade för mycket, och det vill jag verkligen inte, för han betyder så mycket för mig!

Men jag ska inte oroa mig, jag litar på honom, och han lyssnar på mig, och han vet vad jag tycker om att han jobbar dubbelt, och att jag värdesätter tid med honom och inte hans pengar!

Men jag ska njuta av veckan, och ha kul i alla fall. Får dra upp syrran, eller någon på festivalen.

Så lev livet, och oroa dig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0